שער חשמלי לבית פרטי

שערים חשמליים בבתים פרטיים וחשיבותם

בשעה טובה הצלחתם לקנות בית פרטי בישראל, וזה הישג חשוב ואבן דרך משמעותית בחיים. עכשיו צריך לרהט אותו, לקשט אותו ולהפוך אותו לבית חמים ונעים. חוץ מהבית עצמו יש שטח שמקיף את הבית, בדרך כלל תחום בגדרות בין בתים אחרים או חומה היקפית, ובקדמת הבית כניסה להולכי רגל וסביר שגם כניסה לחנייה פרטית של בני המשפחה. עכשיו נשאר לבחור שערי כניסה מתאימים, ומסיבות רבות הכי כדאי לבחור שערים חשמליים.

שער חשמלי בבית – פרטיות 

בית פרטי ממוקם על פני הקרקע להבדיל מדירה בבניין דירות, ולכן אם אין שער חשמלי שסגור ואטום, כל מי שהולך על המדרכה מחוץ לבית, יכול לראות מהרחוב דרך החלונות את מה שקורה בתוך הבית. זה יוצר מצב של חדירה לפרטיות וחשש להתנהל באופן טבעי ופתוח בחלל הבית. שער חשמלי סוגר את הפתח לחצר ולשטח הבית ומאפשר את הפרטיות הנדרשת.

בטחון עם שערים חשמליים

אם אין שערים חשמליים נעולים בכניסה לבית גם להולכי הרגל וגם לרכבים לחנייה, כל אחד יכול להיכנס לשטח הבית דרך הכניסה או החצר. יכולים להיכנס ילדים שמשחקים בכדור ועלולים לפגוע בחלונות הבית, כלבים שמטיילים ללא בעלים ועושים צרכים באופן חופשי, וכמובן גם "פרצה קוראת לגנב". עלולים להגיע לשטח גורמים שלא היו נכנסים לשטח אם היה חסום על ידי שער חשמלי סגור ונעול שמקשה את הכניסה, ובהיעדרו קל להם יותר להתפתות לנסות להיכנס. שער חשמלי שומר על ביטחונם של בני המשפחה בבית ומרתיע אורחים לא רצויים. מאותה סיבה גם שער חשמלי בכניסה לחניון הבית, שומר ומגן על רכבי המשפחה. ללא שער חשמלי, גניבת רכב תהיה אפשרות סבירה יותר ותגרום עוגמת נפש.

שער חשמלי לבית עם אסתטיקה

שערים חשמליים הם חלק מעיצוב השטח ההיקפי של הבית והנראות הכללית שבוחרים לאזור הכניסה. יש לבחון את השטח כולו ומה כבר בנוי כהפרדה, ולהחליט מה הסגנון הרצוי לשערים שישתלבו יפה. ישנו מגוון של סגנונות: קלאסי, מודרני, היי טק, אורבני. אפשר לבחור עד כמה השער יהיה אטום כיחידה חלקה אחת, חצי אטום, או עשוי משלבים משופעים באופן שבו לא ניתן להסתכל מבחוץ לתוך אזור הבית.

בשער אפשר לשלב אלמנטים מחומרים שונים כמו זכוכית, פרזול בצורות שונות, פסי קישוט ועוד. השערים מוצעים בצבעים רבים לבחירה, חשוב שהצבע יהיה איכותי ועמיד לפגעי מזג האוויר בארץ ולא יתקלף או ידהה בחודשי הקיץ מהשמש.

טכנולוגיה מתקדמת של שערים חשמליים לבית פרטי

אפשר לרכוש כיום שערים חשמליים שפועלים באופן מתקדם בכל הטכנולוגיות הקיימות. הם יכולים להיות מופעלים על ידי קודן ידני בו צריך להקליד את הסיסמה הנבחרת על ידי בני המשפחה. הם יכולים להיפתח על ידי חיוג בסלולרי למספר מסוים. יכול להיות שימוש באינטרקום ללחיצה כדי שהנמצאים בבית יוכלו לפתוח בקלות את השער. אפשר גם להפעיל שער חשמלי לחנייה על ידי שלט רחוק כשמתקרבים אל הבית עם הרכב ורוצים להיכנס לחנייה.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם
שער חשמלי לבית פרטי
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן